28.10.2014

Jesienna wishlista

Lubicie jesień? Ja jeszcze niedawno byłam wrogiem zimnych pór roku, dziś sprawy mają się nieco inaczej. Zaczęłam dostrzegać wszelkie uroki jesieni. Wieczór pod kocem, przy świeczce i niezłej książce bardzo mnie relaksuje. Uwielbiam zasypiać, gdy za oknem pada deszcz. Chyba każda pora roku ma swój czar... choć hmm... może zima jest wyjątkiem.
Przygotowałam dla was listę rzeczy, które chciałabym nabyć jeszcze tej jesieni. Część z nich jest mi niezbędna, a bez niektórych mogłabym się obyć.

1. Mam słabość do kapeluszy. Uwielbiam je mieć, pomimo że nie zawsze budzą zachwyt. Gdy mam na głowie kapelusz czuje na sobie wzrok innych. Ten z mohito nie jest typowym kapeluszem, przypomina nieco dżokejkę. Uroku dodają zdobienia (tak jestem sroką), dostępny jest w dwóch kolorach. Cena 69,99zł.

2. "Love, Rosie" Cecelia Ahern. Jeżeli coś wam mówi nazwisko autorki, to jest to na pewno piękna książka i równie dobry film "PS. Kocham Cię". Tę lekturę mieć muszę. Podobnie jak poprzednia powieść i ta została przeniesiona na duży ekran. W rolach głównych zobaczymy fantastyczna Lily Collins. Cena ok 30zł.

3. Znaleźć porządny kubek termiczny jest naprawdę trudno. Miałam ich już naprawdę wiele. Niektóre po czasie po prostu zaczęły śmierdzieć metalem i psuć smak napojów. Inne pękały, przeciekały. Tej jesieni postanowiłam zainwestować w porządny kubek. Firma bodum już nie raz udowodniła mi, że ich jakość ich produktów jest równa z ceną. Wydać na kubek 99zł? Mogłoby się wydawać głupim pomysłem, a kupić kilka do 30zł jeszcze głupszym. 

4. Zawsze gdy wchodzę do galerii handlowej odwiedzam te same sklepy. Na obowiązkowej liście znajduje się h&m, mango, zara, mohito, reserved... Nie wiem dlaczego, ale zawsze szerokim łukiem omijam C&A. Od tej jesieni całkowicie się to zmieni. Asortyment C&A jest naprawdę imponujący, ceny nie są wysokie i wybór jest ogromny. Nie wiem tylko jak jest z jakością, jeżeli macie jakieś informacje na ten temat, koniecznie podzielcie się nimi w komentarzach. Bluza, cena 64,90zł.

5. Jesienią budzi się we mnie moje drugie "ja". Ja leniwe. Wypieram z pamięci wszelką aktywność fizyczną. Zawsze znajdę jakieś sprytne wytłumaczenie tego stanu, "jest za ciemno", "za zimno by biegać" itp. Myślę, że nowa bluzka może zdziałać cuda, choć na chwilę ;) Bershka, cena 69,90zł.

6. Wygodne, ciepłe buty! To mój główny cel na sezon jesień-zima. Chyba się starzeje i nie wyobrażam sobie śmigać po śniegu na wysokich obcasach. Już nie udaje, że mokre skarpetki to żaden problem, walory estetyczne zeszły na drugi plan. W przypadku tych botków mamy wszystko co potrzebne. Na pewno są wygodne, ciepłe i nawet stylowe. Stradivarius cena 259,90zł.

3 komentarze:

  1. ooo dobrego kubka tez szukam juz dlugo... moze sie skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja swoją wishlistę jesienną już zrealizowałam ;) Teraz będę kupowała tylko rzeczy w okazyjnych cenach ;) Wyobraź sobie, że ja też C&A omijam wielkim łukiem, sama nie wiem dlaczego. Skoro mówisz, że są fajne rzeczy to dam drugą szansę temu sklepowi.

    OdpowiedzUsuń