21.10.2014

Jantar, czyli walka o zdrowe włosy

Ostatnio zauważyłam, że moje włosy strasznie zaczęły wypadać, bardzo szybko się przetłuszczają, nie chcą współpracować. Są w fatalnej formie. Jakiś czas temu stosowałam "wcierkę" firmy jantar, która znacznie poprawiła kondycje mojej czupryny.
Tym razem postanowiłam wrócić do tego produktu. Udało mi się dostać zestaw jantar (szampon, odżywka, mgiełka) w bardzo korzystnej cenie 21,99zł. Produkty tej firmy są idealne dla cienkich, delikatnych i przetłuszczających się włosów. 

Podobno hamuje wypadanie włosów, odżywia i stymuluje ich wzrost, a także wzmacnia i pielęgnuje nasz włosy. Cała seria posiada w składzie wyciąg z bursztynu, d-pantenol i wiele witamin.

Mgiełka chroni nasze włosy przed działaniem słońca, nawilża i ułatwia rozczesywanie. Od jutra zaczynam kuracje, sama jestem bardzo ciekawa cóż z tego wyniknie.


3 komentarze:

  1. Mam wcierkę, spisuje się rewelacyjnie ! Czekam na recenzje pozostałych produktów :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana gdzie kupiłaś ten zestaw? :) Słyszałam wiele dobrego, chciałabym wypróbować :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udało mi się dostać ten zestaw na allegro:)

      Usuń