30.06.2014

Co nowego w mojej biblioteczce?

Aleja Chanel
Jak już zdążyliście zauważyć wielbię książki. Uwielbiam "marnować" z nimi czas. Jako, że zbliżają się moje urodziny w mojej biblioteczce pojawiło się kilka nowości. Takie prezenty to ja rozumiem. Mogę w 100% stwierdzić iż najbliżsi znają mnie doskonale, bądź sprytnie włamali się do empikowego schowka, bo w gust trafili idealnie.

Biografię Rihanny chciałam przeczytać już dawno. Nurtuje mnie jej osobowość bardzo mocno. Jedno jest pewne- Robyn jest mistrzynią w kreowaniu swojego wizerunku. Do tego mogłabym słuchać jej godzinami. Książkę przeczytałam od razu, gdy trafiła w moje ręce. Czyta się ją błyskawicznie. Autor opowiada o dzieciństwie Rihanny, o związku z Chrisem i drodze do sławy. Książka nie jest wolna od cytatów osób z najbliższego otoczenia Rih. Od zawsze czułam, że Robyn to bardzo sprzeczny charakter, po przeczytaniu tej książki tylko się w tym umocniłam.

Druga pozycja "Aleja Chanel No 5" to opowieść o 33 letniej Rebecce, która pragnie upodobnić się do ikony stylu Coco Chanel. Póki co o książce nie mogę powiedzieć nic więcej, gdyż jeszcze jej nie przeczytałam. 

O kolejnym prezencie mogliście przeczytać w poprzednim poście, jeśli tego nie zrobiliście zapraszam tu, nadrabiać raz dwa!

Coco Chanel
Rihanna nieautoryzowana biografia





5 komentarzy:

  1. ja sobie dzisiaj kupiłam książki do angielskiego :P
    ZAPRASZAM DO MNIE NA ROZDANIE :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O chętnie przeczytam tą książkę o RiRi :)
    fashion-madam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ciekawe książki, koniecznie napisz co o nich sądzisz jak przeczytasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne propozycje chętnie sięgnę po nie

    OdpowiedzUsuń