6.05.2014

Co zjeść na śniadanie?

koktajl z awokado
"Śniadanie to najważniejszy posiłek w ciągu dnia." Te zdanie towarzyszy nam od zawsze. Niestety zbyt często o nim zapominamy. Ja powoli zamieniam się w śniadaniową maniaczkę. Moje śniadanie i lunch box do pracy muszą być dopracowane.
Dbam by w ciągu dnia zjeść owoce i warzywa. Nie ruszę się z domu póki nie wypije zielonej herbaty i ciepłej wody z cytryną, od której zaczynam dzień.
Dziś moje śniadanie składało się głównie z tych produktów, które lubię najbardziej. Przygotowałam koktajl na bazie jogurtu naturalnego, do którego dodałam moje ulubione awokado oraz banany. O miłości do awokado czytaliście już nie raz. Jeżeli dopiero rozpoczynacie swoją przygodę z tym owocem, polecam przepis na guacamole
Sam koktajl to jednak za mało, dlatego przygotowałam grahamkę z żółtym serem, jajkiem, rzodkiewką i szczypiorkiem. Samo zdrowie!
awokado przepis
pomysł na śniadanie
śniadanie
koktajl przepis





6 komentarzy:

  1. Muszę w końcu się przełamać i spróbować awokado. Nie wiem skąd jakaś moja awersja do tego owocu :) Poczytam tylko jak rozpoznać że jest dojrzałe i lecę do almy :)
    Śniadania to również i mój ulubiony posiłek dnia :) Jem oczami więc wszystko musi wyglądać pysznie :) nawet rurka w spirale do soku pomarańczowego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a też uwielbiam śniadania, twarogi z rzodkiewką i szczypiorkiem, różnego rodzaju omlety, kanapki podobne jak u Ciebie na zdjęciu tylko nie z serem ;-) zdjęcia super, tylko muszę spróbować tego koktajlu bo wygląda smakowicie ;-)

    zapraszam do siebie :*:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda pysznie ! Szkoda, że nie zawsze chce nam się wstać te pół godzinki szybciej aby przygotować takie pożywne śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak pysznie wygląda ta kanapka z jajkiem :) ja muszę się przyznać, że nie zawsze jem śniadania, czasami wolę dłużej pospać i wtedy braknie czasu :(

    OdpowiedzUsuń
  5. wygląda smakowicie , ja nie jem zazwyczaj śniadania chyba , że muszę , ale teraz staram się to zmienić
    fashion-madam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. robiłam już dwa podejścia do awokado i jakoś to jednak nie mój smak :) kanapki z jajkiem są często moim śniadaniem :)

    OdpowiedzUsuń