15.04.2014

Kilka nowości

Trudno sobie wyobrazić, że kobieta od miesięcy nie była na zakupach. Zapomniałam już jak wygląda galeria handlowa, ominęły mnie najlepsze promocje i otwarcie nowych sklepów. Cierpię na permanentny brak czasu. Najbliższą galerię mam oddaloną o 50 km, dlatego zakupy ograniczyłam do tych online i osiedlowych sklepów.

Aż tu nagle przyszedł moment na zakupowe szaleństwo. W końcu się udało. Wyruszyłam do galerii i szybko chciałam stamtąd uciekać, zapomniałam jak nienawidzę tłumów, kolejek i straszliwej duchoty. Zaczynam doceniać małe miejscowości z kilkoma sklepikami.

Są też plusy. Nareszcie mogłam mieć wybór. Na półkach uśmiechało się do mnie od groma rodzajów podkładów, a nie jak w mojej miejscowości wyłącznie dwa. Stało się, znaczną część oszczędności zostawiłam w supherpharm. 

Patrzcie co kupiłam.

1. Absolutnie ulubiony gadżet do torebki. Uwielbiam mohito. Zarówno w szklance jak i w galerii. Bardzo się cieszę, że w swojej ofercie mają coraz więcej akcesoriów. Dorwałam piękny, stylowy, elegancki długopis w etui za całe 9,99zł!
 2. Wszystkie drogi prowadzą do h&m. Też tak macie? Dla mnie to obowiązkowy punkt zakupów. Nigdy nie wyjdę z pustymi rękoma, zawsze mnie coś zachwyci, zaciekawi bądź zirytuje ;)Nie lubię galerii, w których jest od groma sklepów, a h&mu nie ma (mieszkańcy Szczecina wiedzą co mam na myśli). Tym razem kupiłam tylko eyeliner. Niestety szczeciński h&m jest ubogi w kosmetyki. W innych miastach widziałam prawdziwy raj. Wybór był przeogromny. Eyeliner kosztował 14,90 zł, właściwie nie jest to zwykły eyeliner bo w pudełeczku znajdują się również dwa cienie.
3. Wcześniej wspomniana supherpharm. Tam to było istne szaleństwo. Wyobraźcie sobie kobietę, która od miesięcy nie miała dostępu do nowinek kosmetycznych, a w sklepach które odwiedzała wybór był bardzo mały, albo nie było go wcale. W drogerii kupiłam podkład maybelline. To mój pierwszy raz z tą marką, jeśli chodzi o podkłady. Póki co nie odstrasza i nie zachwyca. Przeciętniak, ale lepszy od lirene, który stosowałam do tej pory. Nie wiem czy to coś z marką czy z moją cerą, lirene całkowicie się nie nadawał. Nie krył, słabo się rozprowadzał, robił się pomarańczowy. Używałam go ponad 3 lata. Zawsze ten sam, a tu taka niespodzianka.
Kupiłam również ulubiony tusz i korektor. Nie wyobrażam sobie, że mogłabym ich nie mieć w swojej kosmetyczce. Próbowałam już wielu tuszy do rzęs, albo nie umiem się nimi malować albo naprawdę są do kitu. Rimmel nie jest drogi, jego cena waha się między 13-20zł.
Idźmy dalej. Ostatnio słyszałam wiele pozytywnych opinii o kosmetykach siaji z serii sopot spa. Ziaja jest jedną z tych marek, które cenię za dobrą jakość w niskiej cenie. Stosowałam bardzo dużo ich kosemtyków i nigdy nie narobiły bałaganu na mojej skórze, czego nie mogę powiedzieć o innych duuuużo droższych markach.
Skusiłam się również na dwa inne, nieplanowane kosmetyki. Głównie z tej przyczyny, że były znacznie przecenione. Tołpa z prawie 40zł na 11, a normacne możecie zobaczyć na zdjęciu. 

4. Dalej przeszłam do nowo otwartego sinsay. Tam szalała moja siostra a ja się rozglądałam. Powiem szczerze, że ceny mnie zaskoczyły. Jest naprawdę niedrogo jak na sieciówkę. Kupiłam notes (1,99zł), ołówek (3,99zł) i koszulkę za 14,99zł! A i karteczki są z pepco, w tym sklepie najbardziej opłaca się kupować artykuły biurowe, empik ze swoją drożyzną może się schować.





11 komentarzy:

  1. puder maybelline rowniez uzywam ,bardzo dobry ,t shirt swietny<3
    http://zielonoma.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wiedziałam, że mohito ma również długopisy, ładny i tak elegancko wygląda w tym etui :) i również lubię mohito w szklance i galerii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. t-shirt jest piękny :)
    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne zakupki! Tshirt bym zgarnela z checia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ten eyliner! U mnie pojawiła się właśnie nowy post, więc zapraszam :)
    Pozdrawiam M. :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile nowinek kosmetycznych :D bluzeczka i ołówek mega <3

    OdpowiedzUsuń
  7. super dlugopis, a jeszcze lepsze to etiu! wyglada tak hmm gustownie i elegancko :D
    poluje na ten eyeliner :)

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. super rzeczy !
    fashion-madam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń