17.07.2012

Nowości

Dziś przedstawiam Wam moje nowości w szafie i biblioteczce. Szał wyprzedażowy już pomału mija. Możemy znaleźć jedynie ubrania w rozmiarach 32  lub 42, przebrane, przymierzane, miętolone setki razy "szmatki" ;) Lecz dzięki determinacji i cierpliwości mojego M udało mi się znaleźć kilka rzeczy w atrakcyjnych cenach. Pozytywnie zaskoczył mnie rzadko przeze mnie odwiedzany cropp town, w którym kupiłam 2 pary spodni. Nigdy nie potrafiłam znaleźć tam niczego na siebie.

Do mojej skromnej kolekcji Marilyn Monroe trafiła kolejna książka "Marilyn - żyć i umrzeć z miłości". Zapowiada się ciekawie. Recenzja wkrótce.

Chciałabym Was również serdecznie zaprosić do odwiedzenia i polubienia mojego fan page bloga, który dopiero utworzyłam.

Na zdjęciu widzimy: pasek new yorker, wisiory reserved, spodnie cropp town, t-shirt new yorker, kardigan - stradivarius, leginsy - reorter





7 komentarzy:

  1. świetne zakupy, śliczny sweterek ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam się, ja jak widzę teraz jakieś fajne ciuchy to zazwyczaj w rozmiarze 42 ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Marilyn jest switna.! fajne zakupy.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. top z napisem jest genialny!

    PAULINA

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne ciuszki;)
    pozdrawiam serdecznie i w wolnym czasie zapraszam do siebie, pojawił się nowy post:).

    OdpowiedzUsuń