27.02.2015

Porządek w szufladach

Utrzymanie porządku w szufladach jest nie lada wyzwaniem. Początkowo wszystko ma swoje miejsce, z czasem domownicy coś do nich dorzucają i mamy istny chaos wychodzący z szuflad. Jeżeli nie jesteś pedantyczna, na pewno masz w domu choć jedną grzeszną szufladę, w której znajdziesz wszystko, co jest "niezbędne".
Mam dla was kilka rad, dzięki którym w waszych szufladach zapanuje ład i porządek.

1. Wyrzućmy wszystko, co jest zepsute, stare bądź niepotrzebne.
2. Zastanówmy się, co w danej szufladzie będziemy przechowywać.
3. Posegregujmy wszystkie przedmioty według kategorii, np.: elektronika, kosmetyki, biżuteria
4. Zaopatrzmy się w różnej wielkości pudełka

Ja kupiłam pudełka/organizery w biedronce, akurat były w promocji. Idealnie nadają się do niskich szuflad. Pudełka wyłożone są filcem, dzięki czemu przedmioty w nich przechowywane się nie zniszczą. Organizery możemy układać jeden na drugim.
organizery
W dwóch pudełkach znajduje się biżuteria, w jednym rzadko używane kosmetyki.
Kolejne pudełko mieści w sobie długopisy, ołówki itp. Ładnie prezentuje się również na biurku.
Pudełko na artykuły biurowe początkowo przeznaczone było na kosmetyki, dostałam je w prezencie. Przegródki idealnie pasują do przechowywania taśm, nożyczek czy karteczek.
Ostatnie pudełko przeznaczyłam na gadżety elektroniczne. Wiecznie gubię karty sd bądź szukam ładowarki do szczoteczki, teraz wszystko ma swoje miejsce.



4 komentarze:

  1. ja nawet jak wszystko poukładam to i tak wda się zaraz chaos tam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. porządek wokół nas dobrze o nas świadczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W kosmetycznych rzeczach zrobiłam już porządek - teraz zostało tylko biurko :)

    OdpowiedzUsuń