15.06.2013

noszę dres...

Bardzo długo szukałam idealnych spodni dresowych. Przymierzałam ich naprawdę od groma, to za długie, to za szerokie, to za czarne, to za szczupłe... aż znalazłam swoje pierwsze (no może drugie) spodnie w życiu, których nie muszę skracać! Zara dziękuję, że myślisz też o niewymiarowych knypkach! Są takie dni, podczas których nie obejdzie się bez dresów. Fakt, lubimy wyglądać kobieco, modnie, elegancko, ale jestem pewna, że każda z nas uwielbia ten moment gdy możemy się pozbyć szkolnego lub zawodowego mundurka. Obcasy idą w zapomnienie, koszulę upycham gdzieś by szybko jej nie znaleźć i wtedy czuję, że żyje. 
Jak już wspomniałam spodnie kupiłam w zarze, buty w dziecięcym dziale nike, bluzkę w lumpeksie. Jak dla mnie zestaw idealny. Polecam ;)






spodnie - zara
buty - nike
torebka - nanu nana
bluzka - sh
zegarek - timex
bransoletka - h&m
okulary - mohito


3 komentarze:

  1. Może i zestaw prosty;ale doskonale w nim wyglądasz ;-). A co byś powiedziała na stworzenie z tymi spodniami bardziej eleganckiej stylizacji? ;-).

    OdpowiedzUsuń