9.11.2012

Pielęgnacja włosów part 1

Witam, dostaje od Was dużo emaili z zapytaniem o włosy i ich pielęgnację. Moje włosy są cienkie, niesforne i naprawdę trudno je lubić. Są momenty, w których walczę o nie konkretnie (wax, suplementy, zero suszenia i prostowania). Codziennie nie stosuje dużo kosmetyków do włosów. Co trzy dni mam na głowie wax, ale ten oryginalny, żaden polski drogeryjny bo nie nadaję się zupełnie do niczego. Włosy myję codziennie, nie ma innej możliwości. Oto produkty, które towarzyszą mi każdego dnia.

spray goldwell stosuje jako ochronę przed suszeniem i prostowaniem / szampon i odżywka gliss kur do włosów cienkich ( plus za brak silikonu) / wosk S factor do układania niesfornych kosmyków


uwielbiam go, pięknie pachnie i radzi są sobie z każdym nawet najbardziej upartym kosmykiem


8 komentarzy:

  1. kiedys uzywalam szamponu gliss kur, potem jakos przestalam, sama nie wiem czemu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam cienkie włosy:( Suche końcówki reperuję biosilkiem bez tego bym się nie rozczesała. Może spróbuję tego GlissKura:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Również używam odżywki GlissKur, nieco inną wersję bo do włosów zniszczonych. Ale jestem naprawdę zadowolona, świetnie pomaga przy rozczesywaniu, co przy moich dość długich włosach jest ogromnie ważne.

    -Doris

    OdpowiedzUsuń
  4. GOLDWELLowe produkty uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie tu u Ciebie:) lubię te produkty:) A w wolnej chwili zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. muszę wypróbować gliss kur :) obecnie używam tylko jedwabiu, ale nie wiem czy da radę. :/
    zapraszam w wolnej chwili do siebie, może Ci się spodoba. :)

    OdpowiedzUsuń