20.11.2012

Minimalizm? To lubię!

Witam, moja dzisiejsza stylizacja powstała bez zbędnego kombinowania. Ulubiona sukienka, ulubione buty i torba to zestaw, który sprawdza się na co dzień  i nie tylko. Sukienkę mogliście zobaczyć już w nowościach, którymi chwaliłam się jakiś czas temu. Jedyna jej wada -> strasznie się gniecie. Można prasować ją co 15 minut a i tak za chwilę wygląda gorzej niż przed prasowaniem. Czy są na taki materiał jakieś sprawdzone  sposoby?? Sweter mam już dłuższy czas, dorwałam go kiedyś na wyprzedaży bodajże za 30zł, idealnie nadaje się na jesienne dni. Cała stylizacja miała być w minimalistycznym klimacie, taki lubię najbardziej :)









sukienka - pepco
sweter - jeans club
koturny - new look
torba - Sonia Rykiel dla H&M
naszyjnik - reserved
bransoletka - stradivarius




22 komentarze:

  1. fajna ta sukienka, szkoda ze sie tak gniecie...

    OdpowiedzUsuń
  2. też lubię taki minimalistyczny styl :)
    Zapraszam do siebie http://delfinasshopping.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka i koturny <3

    Pozdrawiam! M.

    OdpowiedzUsuń
  4. Najprostsze rozwiązania są najlepsze, równiez w modzie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobają mi się koturny! Ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękne buciki <3
    też lubię minimalizm ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie wyglądasz, niby prosto, ale jest ten kolorek, który ożywia ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne :)
    zapraszam ; D

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna ta sukienka, mam pytanie ile masz wzrostu? zastanawiam się dokąd będzie mi sięgać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też uwielbiam minimalizm ;)
    Cudnie wyglądasz, masz świetny gust
    Oby tak dalej ;)

    Zapraszam do mnie na konkurs - do wygrania buty ;)
    Zajmie to 2 min. a może akurat ty wygrasz? ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ekstra outfit ;) Fajna sukienka ;)
    Zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. rowniez lubie minimalizm ;)


    Lubisz pastelowe sweterki ? U MNIE DO WYGRANIA ! miętowy, pleciony

    http://paulinaablog.blogspot.com/2012/11/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne buty! :)

    Może dodamy się wzajemnie do obserwowanych? :>

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne botki :)

    Pozdr,
    VinciaXS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń